Понад два мільйони переглядів, тисячі підписників та сотні тисяч вподобань – так виглядає сторінка у соціальній мережі «ТікТок» Южненського Ліцею №1.

Аккаунт для школи створили і ведуть одинадцятикласниці. Президентка Ліцею Анна МИХАЙЛЬЧЕНКО та її колега і однокласниця Олена ПАНЧИШЕНКО розповіли, що з початку хотіли зняти один з трендів «ТікТоку» у своєму класі задля забави та викласти на особистих сторінках. Та, за підказки подруги, вирішили створити акаунт для школи та зняти відео разом із іншими учнями Ліцею та вчителями.

Одне з перших відео потрапило до загальних рекомендацій користувачів і за кілька днів набрало понад 150 тисяч переглядів. Згодом інше відео переглянули понад мільйон людей. Дівчата зізнаються, жодні алгоритми «ТікТоку» не вивчали, а такий успіх став для них несподіванкою.

«Ми не діємо за алгоритмами. Просто бачимо якусь ідею, якийсь тренд і знімаємо. Або нам діти з 7 або 6 класу пропонують щось зняти і самі погоджуються взяти участь. Також ми ці тренди адаптуємо під наш Ліцей, робимо більш локальним, але і користувачам з інших шкіл та й міст цікаво і смішно»,— розповідають Анна та Олена.

Дівчата зазначають: роблять те, що їм подобається, що вважають смішним. У більшості контент побудований саме на смішних та, певним чином, «крінжових» моментах чи трендах.

Таким, наприклад, стало одне з найпопулярніших відео про улюблені пісні школярів, де вони називають саме «крінжові» твори. У коментарях користувачам так сподобався формат, що школярам довелось знімати другу частину.

скріншот коментарів сторінки Ліцею №1 у “ТікТок”

Анна та Олена розповідають: із набуттям популярності залучати інших учнів Ліцею стало простіше, та вчителі, у більшості, поки лишаються в стороні.

«Спочатку взагалі уся школа не хотіла зніматись. До наших однокласників доводилося шукали підхід, аби вони погодились знятись у відео. А от восьмі, сьомі, шості класи вмовити простіше. А коли «залетіло відео» «Ліцей №1 – місце, де хочеться жити» учні стали ходити по школі і казати це. Як бачили нас десь казали «Зніміть мене! Зніміть мене!»,— діляться Анна та Олена.

Загалом весь успіх дівчата описують фразою «У правильний час, у правильному місці», адже деякі тренди, ймовірно, зараз вже б не набрали такої кількості переглядів.

Анна та Олена цього року закінчують школу, тож вже знають: акаунт для майбутнього розвитку передадуть у руки десятикласників.