Продовжуючи вивчення декларацій депутатів та чиновників Южного, виявили цікаві факти із життя депутата Олега ТРОСТЯНА, обраного у міськраду від колишньої партії “ОПЗЖ”.
На сім’ю обранця зареєстровано дві квартири у Южному на 85 та 38 кв. метрів, гараж, нежитлове приміщення 46 кв. метрів.
У депутата є три автомобілі – ІЖ, SSANG YONG ACTYON SPORT, NISSAN MICRA та цілих п’ять гідроциклів.
При цьому, судячи з декларацій, родина Тростяна живе лише на його пенсію – у 2022 році він отримав 21 295 гривень, у 2023 році – 106 624 грн.
Вдома ТРОСТЯН та його дружина зберігають готівку – на кінець 2023 року суми були такими: 74 800 доларів на двох із дружиною, а також 31 800 євро та 140 000 гривень.
Перед початком повномасштабного вторгнення, у грудні 2021 року, депутат купив земельну ділянку на 4,6 соток за 147 тисяч гривень, а у 2023 році взяв в оренду чотири ділянки землі загальною площею 642 квадратних метри та вартістю 550 тисяч гривень.
Із декларації стає незрозумілим, звідки він взяв ці гроші, адже із порівнянням за 2022 рік готівкові запаси зменшилися лише на 1500 доларів та 40 тисяч гривень.
Нагадаємо, депутат ТРОСТЯН належить до колу впливу Володимира НОВАЦЬКОГО і голосує так, як треба меру. Лояльність цього обранця купується просто – мерія не заважала його бізнесу біля моря з прокатом гідроциклів, а крім того йому дістаються завидні тендери.
З Тростяном пов’язують фірму ТОВ “Ліщани”, з якою мерія давно співпрацює. Наприклад, зараз цей підрядник виконує роботи за 2 мільйони гривень біля магазину «Казка».
І саме ТРОСТЯНА можна назвати винуватцем проблеми із южненською ямою. Ще наприкінці 2021 року управління капбудівництва віддало тендер на 2,3 мільйони ТОВ “Ліщани”. Частку грошей фірма отримала – майже півтора мільйона гривень.
За нашими даними, підрядник хотів за допомогою додаткових угод збільшити суму договору (це звичайна практика, коли роботи виконують “свої люди”). У підсумку, яму розрили, створили видимість діяльності, але почалось повномасштабне вторгнення, і фінансування робіт було припинено. Тож так яма і залишилася на три роки розритою, покинутою, але дуже дорогою для міського бюджету.