Голова Одеської ОВА Олег Кіпер розповів, як працюють порти під час війни і з якими проблемами стикаються.
Він наголосив, що після початку функціонування зернового коридору, військові супроводжують кораблі цілодобово, і бувають такі дні, що в каравані йде 40-50 суден.
“Сьогодні з того, що ми можемо, ми вижимаємо максимум, щоб забезпечити нашим підприємствам можливість працювати. І не лише в Одесі. Завдяки вказівкам президента, нашим військовим логістична спроможність морського шляху збільшилась і багато підприємств запрацювало”, – зазначив голова ОВА.
Він додав, що організація перевезень зараз залежить не лише від нашої країни. Судновласник може погодитися або ні зайти в зону бойових дій. Страхові компанії також поводяться по-різному.
“У нас був випадок, коли в порт “Південний” прилетіла ракета, вона розірвалася над кораблем, одна людина загинула, були поранені. Кожна людська втрата – це велика трагедія для нас. Також тоді дуже хвилювалися всі, що компанії відмовляться у подальшому страхувати вантажі, – розповів Олег Кіпер. – Але за 10 днів цей корабель відновили і він вийшов завантаженим з порту”.
За його словами, зараз, коли обсяг збільшився, на ринок зайшло більше страхових компаній. Працювати стало простіше. Керівник області наголосив, що припортова інфраструктура, в цих процесах відіграє важливу роль, а вона дуже постраждала внаслідок обстрілів.
“Я дякую бізнесу, який працює в області за таких умов і платить податки. Адже зараз неможливо накопичити на складі 20-50 тисяч тонн зерна, щоб коли прийшов корабель його завантажити. Все працює з-під коліс, на ходу, під обстріли, під тривоги. Судно вантажиться не добу, а три-п’ять. Але вони це роблять, оплачуючи простої”, – пояснив Кіпер.
За матеріалами Цензор.нет.