17 червня під час спортивного заходу серед представників місцевого самоврядування, який проходив у селі Маяки, ФОКУС отримав інформацію від депутатки Южненської міської ради Світлани ВИШНІ, що до неї нібито звернулася мешканка громади, яка того дня не змогла дочекатися рейсового автобуса. Транспорт доставив на змагання частину посадовців.
Як розповіла нам начальниця управління економіки Наталя ГНЄУШЕВА, міський рейсовий автобус був знятий з маршруту 24 лютого 2022 року. І наразі його діяльність з перевезення пасажирів не відновлюється з міркувань безпеки.
Транспорт стоїть на технічному огляді, “відпочиває”, – як кажуть у КП “Южтранс”. Директор підприємства Володимир СУХАНОВ розповів, що окрім необхідності убезпечити пасажирів та водія, адже під час повітряних тривог їм просто нікуди дітися, така міра важлива з економічних причин. Щоліта підприємство несло близько 40 тисяч гривень збитків. Через відсутність достатнього попиту. Протягом року автобус ходить безплатно для мешканців, кошти компенсуються з місцевого бюджету. А влітку, коли до громади приїжджає багато відпочивальників, було вирішено встановити вартість квитка у 8 гривень.
І все ж перемовини про поновлення роботи “Одинички” поступово ведуться. Але вартість проїзду може стати дуже високою, попереджають у “Южтрансі”:
“Наприклад, зараз пасажири кажуть, що готові платити, умовно, 20 гривень за проїзд. Автобус має їхати до кінцевої та назад і, як мінімум, мають бути заповнені сидячі місця, тобто 24 людини мають їхати туди й назад. Треба розуміти, що чим менше пасажиропотік, тим більше коштуватиме проїзд. Якщо немає достатньої кількості пасажирів, ми не заробляємо. Наприклад, якщо ми пустимо автобус на рейс зараз, на ньому проїдуть пʼять пасажирів і у водія буде 100 гривень. На ці гроші я заправлю автобус на 2 літри солярки. Тобто я привіз людей на МІЗ і зупинився”, – зазначив директор КП “Южтранс” Володимир СУХАНОВ.